Директор и власник штампарије „Дето“ Миодраг Ристић, заједно са Емилијом Ристић, представио је, на недавно одржаној Digitalk конференцији у Зрењанину своју иновативну интернет продавницу kutijice.com, која је добила подршку Глобалног фонда за животну средину. Реч је о иновативној идеји која, кроз дизајн, нуди метод поновног коришћења вишка папира који остаје након штампања, као и пласман нових производа на тржиште преко платформе за онлајн продају.
Породично предузеће Дето је пример предузетничког духа који покреће иновације у пословном окружењу Србије. Њихова прича о успеху са kutijice.com наглашава потенцијал коришћења дигиталних платформи за одрживи раст пословања.
Са више од 4 милиона корисника на српском онлајн тржишту, на конференцији је наглашено да предузећа треба да се прилагоде и напредују у дигиталној сфери. Кроз предавања, студије случаја и панел дискусије, учесници су сагледали нове перспективе и усавршили основне вештине за савремено пословање.